fbpx

“Ufnaj” vrata brez rok

Pripomoček za vse, ki imajo polne roke, pa tudi tiste, ki se želijo obvarovati pred okužbami.

V mariborskem podjetju UFNI so razvili izdelek, s katerim je mogoče odpreti nihajna vrata, ne da bi se jih dotaknili z rokami.

To je pomembno za natakarje, ki imajo polne roke krožnikov in ne morejo odpreti oziroma potisniti vrat z rokami, v zadnjem obdobju koronavirusa pa tudi za vse, ki ne bi želeli, da se več ljudi dotika istih vrat in se s tem prenaša morebitna okužba. SBC – Klub slovenskih podjetnikov je nedavno to podjetniško zgodbo uvrstil med deset tistih, ki tudi v času koronske krize skušajo najti pot iz nje. Podjetje je v 41-odstotni lasti Timoteja Buserja, četrtinska lastnica je Maruša Marinič, 24-odstotni lastnik Dejan Pletikos in desetodstotna lastnica Sarah Dominković. Podjetje ima sedež sicer v Mariboru, a sedaj delajo od doma. Polovica ekipe je iz Maribora, druga polovica iz Slovenskih Konjic.

Ufni je nastavek, ki se lahko pritrdi na spodnji del praktično vseh vrat. S silo noge nato vrata potegnemo k sebi ali potisnemo naprej.

Konec bo težav s poškodovanimi vrati zaradi večletnega brcanja in odpiranja z nogo.

Pa tudi, ko se bomo iz trgovine vrnili s polnimi rokami vrečk itn. Prav tako ne bo več treba prijemati kljuk. Idejna zasnova je nastala pred tremi leti, veliko bolj resno smo zgodbo zasnovali v začetku lanskega leta, saj ni bilo podobnega izdelka na trgu. Sledili so meseci usklajevanj o obliki in funkcionalnosti produkta, nato izdelava orodja in priprava na proizvodnjo večjega obsega. Pri imenu smo se odločili za besedo iz hribovitih pohorskih delov Štajerske. Torej “ufni si z nogo”, razloži Mariničeva, ki v podjetju skrbi za finance in prodajo.

So sicer majhno start-up podjetje, trenutno brez zaposlenih. Produkt bo predvidoma prišel na police in v spletno trgovino še v prvi polovici leta, ko se trgovine ponovno odprejo in bo njihova kickstarter kampanja končana. Zbrati želijo 35 tisoč evrov za pokritje stroškov za izdelavo produkta in dve novi barvi. Dogovarjajo se že z večjim slovenskim trgovcem, ki bi vzel izdelek za 30 prodajnih centrov.


POVZETO IZ PRILOGE ČASNIKA VEČER – ŠTAJER`C – Avtor intervjuja Damijan Toplak

Produkt je izdelala livarna Alpox v Tepanju.

“Brez njih bi bili naši začetki še težji. Njihove dolgoletne izkušnje so zelo prišle do izraza. Veselimo se morebitnega sproščanja ukrepov, saj največ dobrih idej pride na plano, ko smo skupaj.” pravi Mariničeva. Strokovno pomoč so jim nudili tudi v podjetju Satler okna in vrata, prav tako so se posvetovali s podjetji Doorson in Roletarstvo Medle.

Mariničeva še doda, da so se lani znova udeležili krvodajalske akcije Vijol`čna kri za vse ljudi. Naredili so tudi vijolični izdelek Ufni, ki ga je nato dobil Pub Beli konj Slovenske konjice, ki je tudi Vijol`čna baza. Nekaj produktov so podarili tudi drugim gostinskim lokalom in nekaterim večstanovanjskim zgradbam. “

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

NAJNOVEJŠE NOVICE

NAJNOVEJŠE NOVICE

ufni_logotip_modri-test

Kontaktirajte Nas

Imate vprašanje? Pokličite nas ali izpolnite kontaktni obrazec. Veselimo se odziva.

  • Sokolska ulica 46, 2000 Maribor
  • +386 40 797 984 ( Maruša )
  • +386 41 602 227 ( Timotej )
  • info@ufni.si
  • naroci@ufni.si
Zahtevajte klic Nazaj

    Copyright © 2020/21 UFNI d.o.o.  Vse pravice pridržane.

    Add to cart